piatok 5. apríla 2013

Dark world 1

Takže rozhodla som sa vám sem dať prvú časť. :) Prosím zanechajte koment, poteší ma to a keď bude veľa komentov, tak bude rýchlejšie nová časť. Hope you like it :)

1.Kapitola


Volám sa Ashley Bloom. Bývam v Londýne už od narodenia. Bývam s mamou a mojím nevlastným bratom v našom veľkom dome. Otca nemám lebo ešte pred tým ako som sa mala narodiť tak ušiel a nás nechal nás s mamou a bratom samých. Môjho brata mám rada ako vlastného. Náš dom je strašne veľký lebo moja mamka je módna návrhárka a ona v našej rodine pomáha s financovaním. Je úžasná ale jej návrhy som ešte nikdy nevidela...

Ja som vlastne od detstva ešte nič nevidela. Asi vám to došlo. Som slepá. Keď som sa narodila mala som strašne poškodené oči. Asi si myslíte aké je to hrozné, nevidieť všetky krásy tohto sveta. Ale mama mi často vravieva, aby som bola rada, že nevidím ten hnusný, skazený svet. Ale ja by som si priala vidieť svet a zažiť niečo prekrásne, vidieť celý svet, všetko precestovať... Ale asi sa mi to nesplní pretože som aká som. Je ti aj malá šanca na záchranu ale je to ťažké.

Na operáciu môjho typu už čaká vyše 5000 ľudí. Doktor povedal, že tak o rok by som mohla ísť na operáciu a je tu 50% šanca, že uvidím. Ale za ten rok sa toho môže veľa stať. Môj brat Toby je mojou veľkou oporou, pomáha mi so všetkým. A preto sa nehádame, ale pomáhame si. Teraz má 15 a ja budem mať 18.

Je to hrozné, že v tínedžerskom veku som nezažila nič s toho čo ostatní tínedžeri. Nemám za sebou prvé lásky ani divoké party a nič podobné. Proste stále sedím doma a nudím sa. Niekedy sa idem prejsť do parku. A to je všetko.

Medzi osoby ktoré milujem by som ešte niekoho spomenula. Nie je to osoba ale zviera. Môj verný slepecký pes Aron. Mám ho od dvanástich. Milujem ho! Je pre mňa všetkým. Často chodíme na výlety do parku. Mama si už zvykla a hoci sa vždy o mňa strašne bojí pustí ma s ním samú do parku.

A Ešte jedna osoba by bola Charlotte. Vlastne Lottie. Moja najlepšia kamarátka. Som rada, že ju tu mám. Vždy mi všetko podrobne hlási. Aké oblečenie má na sebe, aké oblečenie nosia iné dievčatá, akých chlapcov videla a podobne. Mňa to vôbec nezaujíma, ale aspoň máme čo preberať.

Chodím na strednú školu a o rok budem maturovať. V škole nie som nejako zvlášť obľúbená ale v triede trošku áno. Mám páru ľudí s ktorými sa bavím. Je to samozrejme Lottie potom dve dievčatá, ktoré sedia za nami Vanessa a Mary Jane, ktorú voláme Maggy. A potom chlapci, ktorí sa motajú popri našej lavici Lukas, Zac a Nathan. Lottie sa odjakživa páči Lukas ale nič mu nepovedala. Sme skvelá partia ale iba v škole.

S Lottie veľmi obľubujeme jednu anglickú skupinu One Direction. Spievajú nádherne. To môžem s obrovskou istotou potvrdiť lebo sluch mám veľmi dobrý. Asi je to tým, že nevidím. A tiež aj preto, lebo veľmi rada spievam, ale som veľmi hamblivá. Preto o mojom talente nikto nevie. Doma si vždy skúšam ich piesne. Všetkých chalanov podľa hlasov poznám ale netuším ako vyzerajú. Lottie mi ich vždy podrobne opisuje.

4 komentáre: