piatok 19. apríla 2013

FOREVER IN MY HEART 1

                                                         

PRÍTOMNOSŤ:Cítila som ako sa niekto dotyka mojich rúk .Vedela som ,že je to on . Ten,ktorý pri mne vždy stal pomáhal mi a miloval ma z celého srdca. Vedela som ,že už dlho na tomto svete nebudem.....



Minulosť: Po tom čo mi zomrela mama nemala som nikoho iba otca ,ktorý sa síce zaujímal aj o mňa ,ale mal aj iné starosti ako napríklad slúženie omší ....Áno môj otec bol kňaz.Ako ste sa dozvedeli nemám mamu zomrela na leukémiu asi pred 6 rokmi:/ mala som 12 .Nevedela som sa s tým vyrovnať. Dnes mám 18 rokov som oficiálne dospela .Strednú školu som dokončila a na výšku som sa nechystala-Chcela som pomáhať ľudom ,ktorým sa ešte pomôcť dá.Mojej mame sa už nedalo...
A inak volám sa Victoria Moon . Rozhodla som sa ,že odídem do Ghany .Moja najlepšia kamarátka Emily tam pracovala .Okrem nej som nemala nikoho.Každý sa mi vyhýbal.Mysleli si ,že som divná. Pohádzam z Nemecka . Emily sa odsťahovala do Londýna , tam je hlavný stan UNICEFU. A tam sa asi odsťahujem aj ja !
Do Ghany sme prileteli asi na 3 mesiace.Musela som si oddýhnuť od toho ako sa ma vždy otec  aj po tých šiestich rokoch pýta. A ja mu mam akože čo povedať ?? "Sorry oci ale už ma unavuje ako sa strachuješ aj ked ťa to nezaujíma !! Nie Ďakujem."

Louis : Áno ideme do Ghany .... NA týžden .Viem ,že to nieje veľa ale viac času nemáme ..Budeme tam točiť zábery pre naš videoklip OWOA pre Red Nose Day .......



Meno tochto chlapca vám asi písať nemusím :) 

Tak tu je Prvá čast poviedky FOREVER IN MY HEART ....Hope you like it ;) Ak sa páči zanechajte komentár veľmi ma potešíte :)

2 komentáre: