štvrtok 18. apríla 2013

Dark World 5

5.Kapitola


"Ashley? Ahoj tu je Niall..." hovorí a ja som celá bez seba, že ho počujem. Je to taký divný pocit, možno ste to už zažili, máte pocit ako keby vám po bruchu lietalo tisíc motýľov. Ja som o tom iba počula ale mal by to byť príznak lásky. Ale neviem na isto či s toho niečo vyjde.

"Ahoj!" pozdravím a vôbec neviem čo mám hovoriť, strácam reč.

"Mohli by sme sa zajtra stretnúť?" konečne sa pýta a ja žiarim šťastím.

"Dobre, ale kedy a kde?" ale nie, zmohnem sa iba na toto? Kde zmizli všetky tie slová?

"Myslel som, že by sme išli ku mne domov, predstavím ťa chalanom a tak..." nedokončil a už tam počujem čudné výkriky.

"Niall ťa milujééé!" jačí niekto do telefónu a podľa hlasu typujem Luisa.

"Louis! Prestaň a choď preč! Inak ti vezmem všetky mrkvy čo máš u seba schované!" vyhráža sa mu a mne to príde milé a zábavne. Trochu sa zachichocem ale nie veľmi aby si nemyslel, že sa mu smejem, hoci to smiešne bolo.

"Prepáč, takže prídeš?" pýta sa ale zabudol na jeden veľký problém.

"Ale ja neviem kde bývaš. Môžeme sa o druhej stretnúť v parku tam kde včera," navrhujem rozumné riešenie.

"Dobre a vezmeš aj Arona?" pýta sa a ja neviem čo odpovedať. Asi by som ho mala vziať, lebo sa mama bude báť, že s
a mi niečo stane. Ale, môžem povedať, že sa idem prejsť z Lottie a ona na mňa dá pozor. Geniálne!

"Asi ho nevezmem aby vám tám niečo nezašpinil," hovorím a dúfam, že ho poteším.

"A ako prídeš do parku?" pýta sa na dosť dôležitý detail.

"Prídem s kamarátkou tak ma mama pustí, neboj sa všetko mám premyslené," hovorím a celý čas sa debilne usmievam.

"Super, tak zajtra. Teším sa na teba, ahoj," lúči sa a cítim ako sa usmieva.

"Aj ja sa teším. Ahoj," hovorím a keď je hovor ukončený zhlboka sa nadýchnem a vydýchnem.

"A je to Lottie! Prežila som to! Som taká rada. Zajtra mám rande s Niallom Horanom. Neuveriteľné a dokonca spoznám chalanov," hovorím a potom sa čudujem čo som to vypustila z úst. Ja obyčajne dievča z Londýna k tomu ešte slepé má také šťastie.

"Ash, prajem ti to. Máš také šťastie. Ale aspoň ma zoznámiš s Niallom, jasné?" pýta sa na otázku s dosť jasnou odpoveďou.

"Určite keď ma privedieš," hovorím a usmejem sa.

"A nemám prísť skôr? No vieš oblečenie, make-up a tak..." hovorí, ja mam na to svoj názor.

"Lottie! Veď vieš, že oblečenie mi dá ráno moja osobná návrhárka mama, a ja make-up nepotrebujem. Mám si na tvár dávať nejaký hnusný krém len aby som sa páčila chlapcovi? To určite! Keď sa mu páčim tak jedine taká aká som, ja sa nebudem hrať na nejaké dievčatko, ktoré je vždy zmaľované ako bábika. Keď sa mu nebudem páčiť bez make-up tak je to len a len jeho problém." Dopoviem a stojím si za svojím slovom hoci pre Lottie je make-up najdôležitejšia vec na svete.

"Tak ako chceš, len som sa pýtala. Tak ja už idem prídem pred druhou ok? A potom asi pôjdem niekde s Lukasom," hovorí.

"Jasné ale pamätaj, nikomu ani muk o tom, že poznám Nialla, jasné?" hovorím jej zabudnutý ale dosť dôležitý detail.

"Ale prečo? Bola by si zaujímavá a populárna," povie Lottie a mne je až do smiechu z toho čo povedala.

"Lottie, ale ja nestojím o stovky falošných priateľov, pre ktorých iba budem dievča, ktoré sa pozná z celebritou. Takže nikomu nič nehovor ani Lukasovi, prosím!" prosíkam ju a dúfam, že to dodrží.

"Neboj sa nesklamem ťa. Ahoj, zajtra" lúči sa a priateľsky ma vyobjíma.

"Ahoj," odvetím. Lottie je preč a ja som tu sama. Zase ma prepadajú myšlienkové pochody typu čo ak? Ubíja ma to. Vždy naňho myslím. Ale ja už viem čo urobím. Budeme sa kamarátiť ale budem si od neho držať odstup. Žiaden vzťah ani nič podobné! Ešte sa na neho namotám a on si nájde lepšie dievča a mňa isto odkopne. A potom budem sedieť a plakať. A to sa nestane. Dodržím pravidlo, budem si držať odstup.
 
Ahojte :) Hlásim sa vám s novou časťou Dark World :) Komentov je stále málo :(  ale nebojte sa zachvíľu sa to tu rozbehne pretože už pripravujeme ďalšie 4 príbehy ;) Hope you like it!! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára