piatok 12. apríla 2013

Dark World 4

4.Kapitola

Konečne som po tom všetkom dorazila do mojej izby a môžem si pokojne ľahnúť na posteľ a v pkoji rozmýšľať, teda až po kým nepríde Lottie. Ešte vždy tomu nemôžem uveriť! Taký známy chalan má záujem práve o mňa. Možno si robí iba srandu však prečo by taká celebrita mala záujem o dievča ako som ja a ešte k tomu som slepá! Preboha, isto to so mnou nemyslí vážne. Neviem čo mám robiť. Mám to s ním skončiť? Možno to skončí on. Ozve sa mi? Ja to nevydržím, kde je toľko Lottie?!

"Ahoj! Tak čo je také súrne?" strhla som sa na Lottien hlas, a na jej prudké objatie.

"No konečne! Mám super novinku!" hovorím, a neviem sa dočkať, kedy jej to vysypem.

"No, aj ja mám novinku..." hovorí Lottie a vidno v nej napätie.

"Tak hovor prvá," nechávam jej prednosť, pretože nič nemôže prevýšiť moju novinku.

"Takže bola som vonku s Meggy a Vanessou a pridali sa aj chalani. A keď sme sa tak prechádzali hovorila som s Lukasom no, a skrátim to, chodíme spolu!" vykríkne a je celá šťastná.

"Jéj! Lottie gratulujem. Viem, že to pre teba veľa znamená. Prajem vám to, a dúfam že vám to dlho vydrží. Ale musím ti povedať, že tá moja novinka asi prevýši tú tvoju," hovorím jej a pripravujem sa ako jej to poviem. Nemôžem to na ňu rýchlo vyklopiť, áno Lottie, poznám Nialla z One Direction. Asi by sa zbláznila, musím na to ísť pomaly.

"No neviem, neviem, čo sa také mohlo prihodiť práve tebe," povie a ja sa v duchu smejem aká je teraz pokojná a o páru minút bude ako zmyslov zbavená.

"Takže bola som s Aronom v parku a len tak som tam sedela. Zrazu som počula krik a udrela ma nejaká lopta. A neuveríš komu patrila," hovorím jej a už cítim ako v nej rastie napätie.

"Počkaj, budem hádať. Patrila tým našim štvrtákom, že? Vieš o tých som ti hovorila, tí zlatý chalani," háda, ale márne. Je to niečo lepšie.

"Nie, ani zďaleka! Patrila chalanom z One Direction!" hovorím, no pomaly kričím lebo som šťastná, že jej to môžem povedať. Chvíľu len tak nemo sedí a nemôže uveriť čo som jej povedala.

,,Fakt? Ashley nerob si zo mňa srandu. Nemohla si len tak stretnút One directon v parku," pohŕdavo hovorí. No ja sa len smejem a hovorím: ,, Naozaj som ich stretla, no hovorila som iba s Niallom, keď mi neveríš ukážem ti jeho číslo." Ona na mňa vyvalila oči a Vzápätí spustila strašný krik! Jačí a behá po izbe, skáče na posteli.

"Ashley! Fakt? Nemôžem uveriť. Tí One Direction? Tie popové hviezdy, ktoré milujem? Ten krásny Nial?? A čo sa stalo ďalej? Rozprávaj, preháňaj!" zahŕňa ma otázkami.

"No prišiel si po ňu ten blondiak Niall. Má zlatý hlas, ale neviem ako vyzerá... Ale to je jedno lebo je fakt milí. Dobre sa s ním rozpráva. A ešte najviac má moje číslo a dnes mi má volať aby sme sa dohodli kam pôjdeme zajtra!" rozprávam celá nadšená a Lottie na mňa pozerá s otvorenými ústami.

"To je super! Ash máš také šťastie! Ale sľúb mi, že ma zoznámiš so Zaynom," napokon odvetí na môj neuveriteľný zážitok.

"Ale veď máš Lukasa," docvakne mi a pýtam sa jej.

"Ale Lukas je Lukas. A Zayn je ten Zayn Malik! Chápeš ma?" odpovie a mne je čudné ako rýchlo zabúda na jej nový vzťah.

"Dobre, dobre," odpovedám, "ale musíme počkať pokým mi Niall zavolá, neviem čo mu mám povedať, strašne sa ho hanbím a veď vieš, ešte som nikoho nemala," hovorím sklamane.

"Len sa neboj, zvládneš to. Všetko je v tom, aby si ho brala ako kamoša, potom má chalan urobiť prvý krok," radí mi ako keby bolo nejaká psychologička, ale ja som vlastne šťastná, že mi má kto poradiť.

"Ďakujem Lott..." hovorím ale preruší ma môj mobil.

"O nie! Už volá!" kričím a neviem čo si počnem.

"Tak to zdvihni!" radí mi a posúva mi do ruky mobil.

"Halo?" zdvíham a čakám na odpoveď.
 
Tak, pridávam vám už 4. časť Dark World :) Ale strašne ma mrzí, že nekomentujete... :(  Keď sa časť páči prosím zanechajte koment :) Veľmi to poteší ;) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára